duminică, 13 februarie 2011

Semne de primăvară sau prima plimbare pe bicicletă din 2011...

Ieri, deşi bătea un vânt destul de neplăcut, dat fiind că mi se eliberase ziua (câteva ore m-am întrebat dacă sună sau nu, n-a sunat, nu am avut de muncă), dat fiind că şoselele erau curate iar temperatura era primăvăratică, ne-am luat bicicletele şi am plecat într-o scurtă plimbare.

Pot deci nota că sâmbătă 12 februarie 2011 am făcut primii 10 km pe bicicletă din acest an. Am fost cu Daniel într-o scurtă tură de IOR. Mi-am testat frânele şi am constatat că, atâta vreme cât roata este cât de cât centrată (aşa cum este cea din faţă) frânele îşi fac bine treaba. Pe spate însă am constatat că roata este mai descentrată decât o văzusem noi în ianuarie, când am montat frânele (despre asta, aici) motiv pentru care, pentru o ieşire mai serioasă, este necesar s-o înlocuim. Deşi părea treabă simplă, din ce a găsit Daniel pe site-urile magazinelor de biciclete reiese că e puţin mai complicat. Mi se pare din nou aiurea să resuscitez o bicicletă cu care merg de vreo 10 ani, bicicletă pentru care se găsesc mai greu piese de schimb dar pe moment nu am o soluţie mai bună. Un Cube Acid nu se încadrează în bugetul meu iar o biclă nouă dar ieftină nu prea mă tentează.

După multe luni în care nu am mai pedalat şi în care nu am ajuns nici prin IOR am constatat că-mi place în continuare să merg pe bicicletă dar şi că IOR-ul este pe zi ce trece mai asfaltat. Este neplăcut pentru mine să găsesc în parc din ce în ce mai puţină iarbă dat fiind că, în perioadele cu temperaturi spre 25 de grade, îmi place să ies acolo la plajă şi, uneori, prefer să fiu cât mai departe de ceilalţi oameni veniţi acolo cu acelaşi scop.

În rest, balta încă îngheţată, raţele şi pescăruşii din zonele cu gheaţa topită, alergătorii şi bicicliştii ofereau o imagine plăcută.

Am mai constatat şi că, în lipsa antrenamentului, a căra pe scări bicicleta mea presupune un efort neplăcut de mare.

Mai departe, câteva poze banale...

Bicla altcuiva, mai bună ca a mea

Frână V- Brake Avid Single Digit 5

Frână V- Brake Avid Single Digit 5

Daniel. În dreapta se vede ce a mai rămas din zona de "aterizare" a bicicliştilor care coborau de pe Dealul cu Dor

Bicicletele se odihnesc

Biciclistul se odihneşte şi el...

... privind păsările de pe lac şi...

... în special obişnuitele raţe, embleme ale parcului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu