duminică, 17 aprilie 2011

Amintiri muzicale

Şi care mai de care se-aruncă-n cap... Îşi aminteşte, îmi amintesc, acelaşi cântec de pe atât de vechiul album De regiune superior al celor de la Timpuri Noi.

Au trecut câteva zile până să caut pe youtube după Văru Maftei. Rezultatul? Iată-l! :)



Câteodată îmi amintesc de mulţimea de casete pe care, azi, bănuiesc că e greu să le mai poţi asculta pe undeva din lipsă de sculă de redare. Oare pe atunci începuseră şi românii să scoată CD-uri sau era încă vremea vinilului dublat de casetă?

Nu mai ascultasem Timpuri Noi din 2009, de la Stufstock... În schimb, am auzit din când în când preluări din ei la amicii Folk fraţi.

Chiar aşa, din seria săptămâna muzicală, merită amintite câteva concerte:

Marţi 19 aprilie 2011, în Mojo, Casa cu prieteni (detalii la Mi http://macinpar.blogspot.com/2011/04/programul-prima-casa-cu-prieteni-incepe.html , s-a văzut zilele trecute şi în blogroll)

Miercuri 20 aprilie 2011, în ArtJazz, Proiectul Tivodar, detalii aici.

Tot miercuri, Folk, frate!

Iar joi 21 aprilie 2011 vom avea un concert interesant în El Primer Comandante: http://www.elcomandante.ro/poze/ROCK%20NIGHT_PRIMER_CONEX%20evenimente.JPG.

PS: Iar îmi face greaţă blogspot... Alinieri aiurea, link-uri care nu mai apar... Aşa făcea şi Y 360 înainte să moară... Oare urmează o nouă moarte prin deces al unei platforme de blog? Sau m-am prostit eu iremediabil?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu