marți, 12 aprilie 2011

Cu scârbă vă scriu...

-Da ce are dragă aşa special de ţi s-a pus pata pe el? Cum arată? Cum se poartă? Ce maşină are?


O ea discutând la telefon cu altă ea...

Astfel de vorbe auzite întâmplător mă fac să generalizez (toate vor aceleaşi lucruri) şi-mi provoacă o metaforică senzaţie de vomă. Mi-e scârbă de voi! Şi mi-e scârbă nu pentru că aţi căuta ceea ce, în definitiv, e firesc să căutaţi (frumuseţe, gesturi plăcute, bani). Mi-e scârbă pentru că, printre voi, sunt unele care te mint în faţă transmiţându-ţi cu seninătate că ele nu caută aşa ceva... Iar când vine vorba să discuţi serios despre aceste criterii, acestea se feresc subtil de atacul tău. Atac am spus? De fapt era vorba de o simplă e-conversaţie la care onorabila domnişoară nu a binevoit să răspundă... Bine, dacă nu consider răspuns anularea unei e-relaţii pe cine ştie ce site...

Ei da, mi-e scârbă!!!

Apropo! Ce maşină are? Un BMW e suficient de bun? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu