luni, 30 mai 2011

Respect pentru Metrorex sau Metrorex şi comunicarea

De dimineaţă, venind spre birou, am fost surprins de aglomeraţia de la Piaţa Victoriei. Ajung pe peron cu greu şi apoi sunt din nou surprins de metrourile care păreau înşirate în tunel, fiind vreo 4- 5 care au intrat în staţie imediat după ce elibera staţia cel de dinainte. Am considerat că există o problemă şi am devenit curios. În acelaşi timp, am constatat că lucrurile sunt destul de bine controlate în situaţia creată, situaţie care părea dificilă.

Ajung la birou şi trimit un e-mail:

"----- Original Message -----
From: Adrian Negoita
To: contact@metrorex.ro
Sent: Monday, May 30, 2011 12:04 AM
Subject: Statia Piata Victoriei, azi dimineata


Buna ziua,

va rog sa-mi comunicati motivul pentru care azi 30 iunie 2011, intre 08:50- 08:55 AM, accesul catre peronul pentru directia Pipera al statiei Piata Victoriei a fost extrem de dificil datorita aglomeratiei.

Multumesc!
Adrian Negoita
Posta electronica: adrian_negoita_2005@yahoo.com
YM: adrian_negoita_2005
Blog: http://sufletologie-prezentul.blogspot.com"


Cred că era puţin trecut de ora 10 am când am scris. Aproape uitasem de mesaj, prins cu un alt mesaj, complicat, care necesita un răspuns. Revenind la inbox acum câteva minute am avut plăcuta surpriză să găsesc un răspuns din partea Metrorex, chiar de pe contul directorului general.

"Re: Statia Piata Victoriei, azi dimineata
FROM: Gheorghe Udriste
TO:Adrian Negoita Message flagged Monday, May 30, 2011 10:58 PM

Domnule Negoita,
Inainte de a va da un raspuns mai detaliat care cu siguranta la aceasta ora nu va mai ajuta cu nimic, va raspund direct pntru ca incerc pe cat posibil sa comunic direct si operativ cu utilizatorii metroului.

Azi dimineata dupa ora opt, in statia Tineretului, s-a observat ca un disozitiv (jgheab) pentru colectarea apelor din plafonul statiei s-a desprins, punand in pericol circulatia trenurilor, fapt pentru care operatorul de circulatie a dispus intreruperea functionarii metroului pe linia respectiva, pentru cateva minute necesare interventiei si asigurarii gabaritului de libera trecere a trenurilor.Circulatia a fost reluata normal dar cu o mica dereglare a graficului de mers si cu influente pe intreg parcursul, pana la st Pipera.

Imi pare rau ca sa-ntamplat nu asemenea eveniment neplacut si care v-a afectat si pe Dvs!

Sper ca asemenea evenimente sa fie cat mai rare sau deloc!

Multumesc pentru intelegere!
Cu stima,
Gh Udriste,Dir General"


După un astfel de răspuns apreciez că nu este deloc întâmplătoare implicarea Metrorex în proiectul Lecturi urbane şi în colaborarea cu bicicliştii din Bucureşti. Legat de biciclişti, mă bucur când, serile sau în week-end, îi observ urcând sau coborând din metrou, semn că decizia Metrorex este utilă.

Este genul de situaţie după care te bucuri un pic că asta se întâmplă în România, ţara în care, spune lumea, nimic nu merge. Ei bine, poate lucrurile nu merg perfect dar este un pas înainte felul în care Metrorex oferă informaţii despre un eveniment la care au fost martori sute de bucureşteni.

Felicitări, Metrorex!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu