marți, 9 august 2011

Spuse şi nespuse despre bani (1)

-Trebuie să-mi mai rotunjesc veniturile cumva. Doar din salariu... vorba lui R, rămâi cu câţiva lei în buzunar a doua zi după ziua de salariu.
-Auzi? Lasă-mă cu R...
-De ce? Tu nu vezi cât munceşte?
-Da dar... pe ce salariu? Este printre cei cu cele mai mari trei salarii din departament.
-Ai dreptate dar M are salariul mai mare ca al lui R şi nu munceşte la fel de mult.
-Nu te contrazic.
-În plus, R are copil deci o mai mare nevoie de bani.
-De ce are el nevoie de mai mulţi bani? Eu cred că am aceleaşi nevoi ca el şi e puţin probabil să mi le pot satisface din salariul încasat. Cât despre copil, scuză-mă că-ţi spun dar... nu i-am f**** eu nevasta ca să îi port de grijă copilului.

Nu prea sunt eu de acord cu teoriile auzite de-a lungul timpului de la bătrânul dar aici se pare că are dreptate. Nu ai cum să te plângi şi tu de lipsa banilor pentru că se găsesc mereu unii mai bogaţi şi mai grăbiţi să se plângă. Ca să fac o comparaţie din seria se poate şi mai rău, este ca şi cum m-aş plânge eu unui cerşetor care locuieşte într-o "casă" de carton sau în canal... Cam aşa tratez eu momentele în care indivizi cu familie, casă, maşină, concedii şi cine ştie câte alte chestii după care probabil salivez şi eu mi se plâng mie de bani.

Cum sunt ei? Egoişti? Nesătui? Tupeişti? Obraznici?

Dar eu, dat fiind că pun în discuţie astfel de subiecte, cum sunt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu