marți, 25 octombrie 2011

Folk aparte

Am descoperit întâmplător ce s-a cântat în Mojo săptămâna trecută... Un genial concert Ada Milea şi Bobo Burlăcianu din care, pentru cei mai puţin răbdători sau cu timpul limitat, recomand să urmăriţi măcar ultimele două minute din clipul de mai jos:



Culmea este că, de data asta, chiar nu am ştiut ce se va cânta acolo. Nu spun că Ada Milea m-ar fi scos cu siguranţă din casă, mai degrabă aş spune că nu m-ar fi scos din casă nici cel mai fericit eveniment dintre evenimentele posibile (exerciţiu de imaginaţie pentru cititori: ce credeţi că aş putea eu considera acum cel mai fericit eveniment posibil?) dar, cu toate astea, regret un pic că n-am ştiut. Totuşi, cu ceva ani în urmă, într-un Om Bun probabil, am ascultat şi eu live prestaţia celor două nasuri şi, ca şi acum, am apreciat că e de-a dreptul specială ideea...

Kovaliov nu putea trăi fără nas?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu