duminică, 18 decembrie 2011

Bună varianta rea...

Una dintre piesele lui Imre pe care le-am descoperit cu nu mai ştiu câţi ani în urmă, în timpul uneia dintre nu puţinele discuţii lungi pe messenger. Uite că, peste ani, a ajuns obsesia muzicală a zilelor trecute.



Îmi pare bine că am descoperit varianta asta în care vocea lui Krivach completează fain obişnuita voce a lui Imre.

Şi dacă tot vorbim de folk, am primit iar o invitaţie care nu merită ignorată. Folk frate, în Iron City, miercuri, în aceiaşi zi cu ultima seară Om Bun, lansează videoclipul pentru Catrene. Nu odată am scris de bine despre piesa asta aşa că, după Om bun, este posibil să cobor şi eu în Iron... După cum văd că scrie şi altcineva, nici eu nu am mai trecut de mult timp pe la ei...

Să fie Bună varianta rea şi împreună cu tot Set-ul! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu