joi, 8 decembrie 2011

La aniversare...

Edit 9 decembrie: venind spre serVICIU, văd la doi paşi de mine o tânără care citea Cum să uiţi o femeie a lui Dan Lungu. Coincidenţe...

Pe 12 este ziua cuiva, să nu uit să-i dau un telefon, aud...

Mă uit pe calendar şi constat că mai e puţin până pe 10 decembrie când... e ziua altcuiva. Aş fi preferat să uit cu desăvârşire de acest 10 decembrie dar... este foarte simplu să asociezi un stimul aparent fără legătură cu un moment care-ţi spune ceva.

Şi dacă tot mi-am amintit m-am trezit compunând mental un posibil mesaj de "felicitare":

Salut! Mai trăieşti? Da? Păcat! Totuşi, nu te îngrijora! Tocmai mi-am cumpărat un briceag şi vin peste câteva ore să-l încerc pe gâtul tău. Aaaaaa, stai că am încurcat mesajele, la tine trebuia să ajungă altceva... La mulţi ani, gagico! :))

Oare ce i-ar trece prin cap dacă i-aş trimite/ ar citi acest mesaj?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu