vineri, 23 decembrie 2011

Mai bine cu coadă...

Ieri am avut o zi proastă. Îmi luasem concediu în special pentru a rezolva o problemă dar... m-am lovit de două obstacole pe care, în ciuda eforturilor făcute în acest sens, nu reuşisem să le prevăd. Într-un fel oarecum norocos am reuşit să îl depăşesc pe primul dar cu al doilea mi-am luat-o-n freză... A rezultat o amânare nedorită şi implicarea într-o problemă care pare mai complicată decât ce aş fi eu în acest moment dispus să abordez. Dar îmi sunt dator să nu mă împiedic aşa că, în loc să mă plâng de ţara asta în care trebuie să ştii, ai, faci una şi alta (aşa cum aş fi făcut dacă scriam aseară) prefer să apelez la Andrieş care descrie o situaţie cumva asemănătoare cu a mea apoi să caut soluţia la această nouă lebădă neagră...

Alexandru Andries - Mai bine cu coada

Asculta mai multe audio diverse

Eşecul de ieri este singurul motiv pentru care nu am apucat să scriu cronica pentru a treia seară Om Bun continuată (de mine) cu două ore de Folk frate. Legat de Folk frate îmi face deosebită plăcere să spun că Revelionul 2012 îl petrec în Iron City unde vor cânta pentru cei care vor alege să sară în următorul an acolo. Intrarea este liberă dar organizatorii îşi rezervă dreptul de a-şi selecta clienţii. Dacă mă va prinde noaptea în centru nu exclud posibilitatea de a-i vizita şi eu pentru o nouă porţie de muzică bună şi berea cea frumos curgătoare pe gât... :) Creangă, sper să nu mă-njuri prea tare pentru această adaptare a cuvintelor tale... :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu