luni, 3 decembrie 2012

Hai, fii culoarea mea!



În acest moment începe concertul Andrieş la care m-am grăbit să-mi iau bilet cu aproximativ o lună în urmă... Dat fiind că se anunţă un concert un pic altfel decât de obicei, puţin probabil să aud cele două piese care mi-au stat cu insistenţă pe creier zilele astea. Totuşi, de dragul perpetuării obsesiei muzicale, vi le las spre ascultare.

Din prima am extras titlul postării. Surprinzător este că piesa provine de pe Vreme rea, un album pe care, cu mulţi ani în urmă, l-am cumpărat ca CD dar, în prezent, zace într-un sertar în care n-am mai umblat de ani... Să fie Culori...

Alexandru Andries - Culori

Asculta mai multe audio diverse


"Marea Neagra e albastra
Si pe mal cartofi prajiti..."
Versuri de la: http://www.versuri.ro/   A doua piesă mi-a revenit în memorie aseară, în timpul plimbării ceţos- umed- întunecate prin IOR. Să fie Parcul...

Alexandru Andries - Parcul

Asculta mai multe audio folk

"Parcul de-obicei e un loc liniştit,
Aici era un zgomot cumplit,
Toţi veniseră să facă ceva,
Nici unul dintre ei nu se odihnea...
Da, da,
Era
Multă lume care se-agita."
Versuri de la: http://www.romanianvoice.com/poezii/poeti/andries.php

Sper să fi găsit corect cântecele pe trilulilu. În continuare nu pot asculta la serVICIU... :(

Ca să fie completă obsesia Andrieş, am aflat că ultimele clipuri postate de Mi pe youtube tot de Andrieş se leagă...



Concertul Andrieş trece în seara asta... După concert rămâne să decid ce fac cu Om Bun... A-l revedea sau a nu-l revedea pe Andrieş? Azi îl ascult a treia oară pe anul acesta, după prezenţele sale de la Folk You şi Folk You de toamnă...

3 comentarii:

  1. inseamna ca ti-ar fi placut tare cele doua seri de cantat de we asta...cu mult Andries de la baietii astia doi, talentati.mi-ar fi placut si mie la concert. cum a fost ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Concertul a fost tare fain! Chiar ar merita o cronică mică... Doar că trec zilele şi nu reuşesc să găsesc timp pentru a pune cap la cap scurtele notaţii de pe Dilema veche care mi-a stat în poală în timpul concertului.

      Acum mai urmează şi Om Bun, cu alte necesare cronici... La fel cum erau necesare cronici şi după ediţiile de vară şi toamnă ale Folk You...

      Se pare că, de ceva timp, trăiesc un pic mai mult şi scriu mai puţin... :)

      Ștergere
  2. haha...e mai bine asa: sa traiesti mai mult si sa scrii mai putin. am trait atatea vara asta si n-am reusit sa pun nimic pe hartia virtuala. oricum, mi-as dori si eu la un concert cu Andries. povesteste-ne ! :)

    RăspundețiȘtergere