luni, 17 decembrie 2012

Festivalul National de Muzica Folk Om Bun 2012- impresii de dinainte de începerea festivalului

Probabil a contat mult faptul că am ajuns la Folk You anul acesta... Asta a contribuit decisiv, cred, la dorinţa mea suficient de puternică de a merge la concertele mari de folk ale lunii decembrie, trecutul concert Andrieş şi serile Om Bun care stau să înceapă.

Am fost nemulţumit de afişele din oraş anul acesta. Cel puţin două nume de folkişti alterate de erori de tipar sau de gafa organizatorilor (unde-i afişul intenţionat incorect al lui Andrieş care nu a intrat în tipografie decât după ce oamenii s-au lămurit că este intenţionată greşeala?), printre ei, Adrian Ivaniţchi, unul dintre cei mai valoroşi folkişti bătrâni de la noi, după părerea mea. Din acest punct de vedere, ruşine celor care au răspuns de executarea afişelor!

A mai existat un motiv pentru care am criticat organizatorii, este deja expus aici.

Totuşi, sper să fiu mulţumit de concertele care urmează şi, în special, de concurs.

Pentru moment, simt nevoia să amintesc ceva din ediţia trecută: câştigătorii concursului. Toţi câştigătorii au fost valoroşi dar eu m-am bucurat în special pentru 4 dintre ei: Tivodar, Chiurlea, Iacob şi Ţiţescu.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu