miercuri, 13 februarie 2013

Aş da doi bani...

...pe două ţâţe bronzate. Dar cu două mici- mari condiţii...

Prima condiţie, să se bronzeze pe cearceaful meu undeva prin nordul Vămii Vechi sau prin sudul 2 Mai-ului.



Notă: cred că am fost în sală când s-a filmat clipul de mai sus. Şi, dacă îmi amintesc corect anul, revine categoric amintirea acelui recital Ţapinarii ascultat din rândul 4, undeva în stânga lui, alături de o persoană care a trăit într-un mod interesant recitalul. Practic m-a lăsat total fără replică, blocat, perfect nepregătit pentru acel tip de reacţie. Fapt este că, după acel recital, am conştientizat că Ţapinarii chiar înseamnă ceva interesant şi am început să merg cu mare plăcere la concertele lor.

A doua condiţie, posesoarea ţâţelor să rămână în viaţa mea şi la întoarcerea de la mare astfel încât să o văd des goală prin casă.



Dar până să se rezolve cele două condiţii mă mulţumesc cu un nou recital Ţapinarii la care se pare că voi merge din nou singur...

Club A, 14 februarie 2013, ora 21:00, 10 lei intrarea şi berea ieftină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu