miercuri, 10 iulie 2013

E uşor să o placi (1)

EDIT: Două zile mai târziu, Bătrânul şi marea apare din nou în apropierea mea. Nu garantez dar este posibil să fi fost aceiaşi cititoare. Coincidenţele astea! :)

O dimineaţă banală, un drum la fel de banal care nu anunţa nimic deosebit. Privesc într-un colţ de metrou şi văd o carte. Până să văd suficient din copertă încât să mă conving, deja nu ştiu ce element mă făcuse să cred că ea citeşte Bătrânul şi marea. În mâna cealaltă o pungă, de hârtie probabil, inscripţionată cu Merida.

Fără ca asta să aibă neapărat vreo vagă urmă de logică, eram tentat s-o întreb dacă îl cunoaşte pe Claudiu.

Câteva clipe mai târziu o privesc mai atent şi-mi dau seama că deşi are un aspect oarecum banal, are ceva din femeile cumva luminoase dar nu neapărat foarte frumoase pe care le-am apreciat într-o perioadă sau alta.

Era genul de femeie cu care, în perioada în care, vorba lui Adrian Ivaniţchi (???) Păunescu, mai credeam în pereche, mi-ar fi plăcut să împart cel puţin o parte a timpului liber, dacă nu chiar mai mult...

E uşor să placi un om cu care, din prima privire, constaţi că, direct sau indirect, ai lucruri în comun...



Eu mă gândeam iniţial la o piesă a lui Puiu Ivaniţchi dar... m-a înşelat memoria...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu