vineri, 19 septembrie 2014

Nişte cretini (1)


Aseară...

-Încercaţi să nu ieşiţi pe balcon?
-De ce?
-Şi-a pus termopan vecinul de sus şi e posibil să fie cioburi căzute.
-Deci e posibil să fi ajuns cioburi în ciorapii pe care-i aveam pe sârmă.
-Da


Dimineaţă, pe lumină, arunc o privire şi constat că este ceva mizerie asociată cu fragmente de sticlă pe balcon. Deci cretinul de vecin chiar şi-a scos geamurile vechi cu ciocanul, deşi putea încerca să le scoată întregi şi să le evacueze oarecum în siguranţă.

-Era o bucată de sticlă pe balcon, am aruncat-o.
-Dar cioburile mici nu le-ai văzut? Nu-i suficient că e vecinul cretin, acum mai împrăştii şi tu prin casă cioburile pe care le-ai luat pe tălpi...


Aşa îşi începe omul o zi. Firesc, logic, des întâlnit început de zi, nu-i aşa? Mai degrabă sursă constantă de depresie, zic eu... În condiţiile astea, să-mi bag pendula dacă îmi mai vine să trăiesc...

Unde-s cretinii care nu permit legalizarea eutanasiei? Că sunt dispus să le ofer eu argumente în favoarea eutanasiei, atât de multe încât să nu le poată duce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu