joi, 4 septembrie 2014

Ştim ce-i muzica?



De câteva zile, cea mai dubioasă prezenţă din lista mea de prieteni Facebook s-a apucat din nou să povestească cum face el bani respectându-l pe cel care-l plăteşte. Normal, eu mi-am dat imediat seama cât de fals sună vorbele lui în momentul în care am conştientizat din nou că individul încasează lunar 1500 lei deşi nimic din ceea ce face nu se încadrează în zona respectului faţă de plătitor. Şi când vorbesc de respect nu mă refer la atitudinea aia tip "era să aveţi o scamă", mă refer la muncă, la responsabilitate, la eficienţă.

Dar în momentul în care omul răspunde de o problemă, o încurcă şi apoi lasă pe altul să rezolve ce a încurcat, mi se pare că şi respectul faţă de plătitor este cu desăvârşire absent. Prin urmare, dacă un plătitor este astfel tratat, cred că pot generaliza spunând că toţi indivizii care îl plătesc pe "prietenul" meu ajung să fie luaţi de proşti.

Omul nostru, genul ăla aparent priceput la toate, a ajuns cândva la concluzia că se pricepe şi la muzică. Prin urmare, într-un popor de manelişti, şi-a dat seama că poţi avea avantaje dacă pui manele la petreceri. Face teorii stufoase pe tema asta dar, dacă eşti cât de cât rezonabil în gândire, îţi dai seama imediat că omul nu este frecventabil.

Mie îmi e clar că omul, în ciuda unor vagi semne că ar asculta muzică decentă, nu este altceva decât un manelist sub acoperire, un ţigan albit cu clor şi un pic alfabetizat, un profitor, un hoţ, un individ fără valoare dar cu un nivel al autostimei mult prea ridicat, un individ care are noroc de mulţi proşti în jur, proşti care, sub o formă sau alta, îi permit să trăiască exagerat de bine.

Nu este trist că astfel de oameni există, este trist că astfel de oameni fac lumea să arate atât de horror...

Pentru a reveni la întrebarea din titlu, sunt de părere că eu ştiu destul de bine ce-i muzica. Un exemplu este cel de mai jos. Cu o oarecare bunăvoinţă, s-ar putea prin postarea aceasta să inaugurez un şir de postări în care să prezint muzică adevărată, nu zdrăngăneală de DJ manelist...



Am avut plăcerea să-i ascult live acum ceva vreme. Mai multe despre ei găsiţi aici: http://www.echo-band.ro/store



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu