joi, 25 decembrie 2014

Bucureşti, 25 decembrie, magazin


Anul acesta am fost teribil de dezamăgit de Bucharest Christmas Market.

Acum doi ani treceam aproape în fiecare seară pe acolo pentru un vin fiert şi un cârnat.

Anul trecut am mers de câteva ori pentru vinuţ fiert vândut de o familie de maramureşeni, pentru muşchi, slănini şi alte chestii de porc de la maramureşeni sau de la cei din Alba, pentru telemea din judeţul Bacău, pentru scovergi şi dulciuri.

Anul acesta, după cum criticam şi pe Facebook, BCM este "occidentalizat", standurile predominante fiind cele care vând hot dog (tradiţional, nu?) şi Coca Cola. Cu excepţia celor cu pălinca Trămuţa (pe care am gustat-o cu plăcere anul trecut) şi a câtorva meşteri (ţesători, olari, sticlari) în rest nu prea am mai văzut oameni care să-mi fi plăcut sau măcar să-mi fi atras atenţia anul trecut.

Nu zic, sunt şi eu vizibil mai prost dispus dar nici cei de la creart nu au mai făcut treabă la fel de bună ca cea de anul trecut. Să fie dispoziţiile tovarăsului primar Oprescu cele care au dus la această neplăcută situaţie?

De parcă lucrurile nu stăteau şi aşa destul de prost, mă trezesc ieri, pe la 17:45, cu târgul închis. Anul trecut, în aceiaşi zi şi la aceiaşi oră, puteam să beau un pahar de vin. Anul acesta nu s-a mai putut...

Ceva e putred în ţara asta în care, după cum scrisese cineva pe asfaltul din Piaţa Universităţii, eroii mor dar ciuma roşie încă trăieşte...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu