marți, 30 decembrie 2014

Pa, iubi!



O postare romantică, desigur... Doar se ştie că viaţă sentimentală împlinită ca a mea nu au prea mulţi. Glumesc, desigur... Nu este singurul domeniu în care aş mai avea de învăţat (dacă aş mai avea 18 ani, acum sunt un mic boşorog în formare pentru care cred că este prea târziu să se mai gândească la dragoste) dar este printre domeniile încă sensibile.

-Pa, iubi! îmi spune mama cam în fiecare dimineaţă în care se trezeşte din somn înainte să plec eu spre serviciu (mai des vara, mai rar iarna)...

De cele mai multe ori o ignor şi-mi văd de ale mele, obişnuit fiind cu nivelul ei redus de înţelegere a lumii. Azi a fost altfel. Cu un volum potrivit mai degrabă doar pentru urechile mele, nu şi pentru ale ei, am izbucnit furios:

-Du-te-n morţii mă-tii de javră!

Ce sens avea să dezvolt subiectul? N-ar înţelege niciodată că m-ar bucura cuvintele ei doar dacă ar face parte dintr-o familie ceva mai civilizată (alta decât a mea, ca să fim corect înţeleşi!) şi dacă ar avea vreo 30 de ani mai puţin.

Ce sens ar avea să-i explic că iubit îi e beţivul cu care m-a conceput?

Ce sens ar avea???

E plăcută viaţa alături de indivizi cu IQ apropiat de 70...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu