miercuri, 21 ianuarie 2015

Tură cu ea (1)



20 ianuarie 2015, 19:30. Pentru prima dată pe anul acesta, din întâmplare, sunt aproape să dau nas în nas cu ea. Când o văd mă deplasez astfel încât să fie extrem de puţin probabil să dea ea nas în nas cu mine. V-aţi dat seama deja că eu obişnuiesc să miros a căcat iar despre ea ştiu bine că merge la toaletă cu mască de gaze. Ar fi nepoliticos din partea mea să-i stresez nasul...

Ajung acasă şi caut în calculator nişte fotografii. Intenţionam să marchez momentul postând aici una dintre acele nu tocmai multe fotografii pe care i le-am făcut în cele 8 zile pe care le-am petrecut cu ea pe munte. Fotografiile erau mult prea vechi aşa că nu le-am mai găsit pe HDD. Ele zac pe vreun CD sau DVD despre care, acum, nu mai am nici cea mai vagă idee dacă mai poate fi citit sau nu.

---------------------------

EDIT 1 martie 2015: între timp am dat de o parte a fotografiilor cu ea. :)


----------------------------

De dimineaţă îmi reamintesc de ea. Şi-mi dau seama că am pe alpinet câteva fotografii făcute în ultimele 4 zile petrecute pe munte cu ea. Din aceste fotografii am ales-o pe cea de mai jos.

Despre ce simt când se întâmplă s-o revăd nu ştiu dacă are sens să mai notez ceva. În linii mari, simt cam aceleaşi lucruri cu privire la ea în ultimii ani.

Cea mai puternică este o serioasă senzaţie de inferioritate. Ne despart atâtea aspecte încât, dacă nu aş şti cam ce simţea la rândul ei când ne-am întâlnit, aş considera că momentul zero dintre mine şi ea ar fi fost imposibil.

Mai trăiesc o oarecare senzaţia de nedreptate. Deşi în mai mică măsură decât în urmă cu 7 ani, încă sunt de părere că nu este corect ca ea să aibă satisfăcute unele capitole esenţiale ale vieţii în timp ce mie îmi este imposibil să capăt satisfacţie la acele nivele.

Pe zi ce trece mai puţin intensă, mai resimt totuşi faţă de ea şi o doză de furie. Furia pare câteodată cel mai greu de gestionat, poate pentru că normele sociale nu-ţi permit să pocneşti în bot un om pe care, pe moment, îl urăşti.

Sunt curios dacă îmi vor ajunge fotografiile pentru toate revederile întâmplătoare din 2015...

http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_item_40605_vot_0.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu