joi, 4 iunie 2015

De la curvă la curvă hoaţă. Cazul METROREX.


Nu ştiu cum aţi reacţionat voi, clienţii obişnuiţi ai Metrorex, după ce s-a anunţat acea scumpire calculată de un matematician tembel (numai o astfel de specie ar fi socotit că o scumpire de fix 40 % reprezintă doar o modestă mărire de tarif cu circa 18 %) prin care abonamentul de 50 de lei s-a transformat subit în abonament de 70 de lei care oferă şi o facilitate în minus pentru călător (în sensul că nu mai poate fi poştit ca cel de 62 de călătorii) dar eu, în ciuda bugetului limitat, am ales să plătesc în ultima săptămână cu tarif vechi două abonamente de metrou care mi-au ajuns până ieri, profitând de singura variantă prin care Metrorex permitea ca, pe termen mediu, să fie "păcălit" cu câţiva lei.

De azi călătoresc la noul tarif. Diferenţa o suport din propriul buget, nicidecum din modesta mărire de salariu pe care onorabilii manageri, stâlpi ai firmei în care lucrez, au considerat că nu este cazul să mi-o acorde.

Prin urmare, pot aprecia că acest atentat la situaţia mea financiară a trecut de la nivelul Metrorex este o curvă (în sensul că îmi încasează în avans contravaloarea unor călătorii despre care nu există garanţia că le voi efectua) la nivelul Metrorex este o curvă hoaţă (în sensul că încasează mai mulţi bani, tot în avans, fără să asigure o creştere a calităţii serviciilor în compensaţie).

Pe când un flash mob care să aibă ca mesaj

MUIE, AUREL RADU!

MUIE, CĂTĂLIN HOMOR!

?

Pentru necunoscători, Aurel Radu era director general la Metrorex în perioada în care guvernul a aprobat mărirea preţurilor iar Cătălin Homor a preluat funcţia de director general după ce Radu a renunţat la funcţie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu