sâmbătă, 29 decembrie 2018

Ce citesc acum? (1)



Recent, am reînceput să cumpăr şi să citesc cărţi. Din cauza asta mi-am propus ca, în măsura în care cărţile achiziţionate şi citite (sau în curs de citire) îmi plac şi sunt disponibile online, să vă ofer link pentru a le putea cumpăra la rândul vostru.

În prezent am ajuns cam la jumătatea unei cărţi groase: John Grisham- Omul care aduce ploaia. O puteţi cumpăra dând click pe numele cărţii.

Cum am ales-o? Destul de simplu. În timp ce treceam printre rafturile cu cărţi ale unui magazin oarecare (din care am cumpărat cartea puţin mai scump decât pe Libris.ro) am remarcat numele autorului, mi-am amintit că în urmă cu mulţi ani am văzut un film inspirat dintr-un roman de Grisham şi că acel film mi-a cam plăcut. Prin urmare, am acordat încredere autorului.

Alte cărţi scrise de John Grisham sunt disponibile aici.

Spor la cumpărături şi lectură plăcută! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu