joi, 2 iulie 2009

3

Câteva seri în urmă. Mă îndrept spre casă şi, în metrou, am senzaţia că recunosc un chip de femeie... Un chip reţinut de la serile folk din 100 Crossroads sau de aiurea... N-o salut şi nu mi-a stat pată pe creier din cauza asta.

În seara asta. Piaţa Victoriei. Remarc un tricou aşa că privesc şi chipul de deasupra lui. Nu, nu e ea, una din fetele din tura lui Răzvan. Ciudat cum cele trei se contopesc în amintirea mea. Poate cu o excepţie reprezentată de una din Mădăline care mi-a rămas în amintire în special datorită conversaţiei din microbuz. Îmi plac femeile inteligente!

Tot în seara asta. Îmi dau seama că săptămâna asta n-am văzut-o pe Rox. O fi în concediu? N-oi fi fost eu la locul şi ora potrivite? Ar trebui să nu mă mai intereseze fiinţa asta dar... Bună varianta rea... Aşa cum discutam serile trecute cu o fată isteaţă pe care mă bucur că o am în lista de mess, era rău cu Roxana dar, cu timpul, se dovedeşte că e rău şi fără ea... :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu