vineri, 31 iulie 2009

Anticiparea unui refuz

Cum să gândeşti pozitiv în condiţiile astea?

Discuţie de care nu aveam niciun chef pentru că nu avea cum să-mi aducă ceva util. Pentru că vine întâmplător vorba de concediu arunc, aparent indiferent un "Să văd când îmi voi lua şi eu concediu..." şi imediat vine răspunsul "Nu cât e plecată doamna x". Ei bine, în momentul acela mi-au venit toţi dracii. Doamna x are concediu primele 3 săptămâni din august. Deci chiar dacă aş fi vrut să fiu săptămâna viitoare în Leaota, tot nu aş fi putut. Mereu trebuie să ţin seama de programul pe care şi-l fac două femei pe care le urăsc. Şi asta numai pentru că nu am pe cineva cu care să-mi gândesc concediul în comun. Unul din multele dezavantaje ale singurătăţii...

Devin incoerent aşa că rămân (de fapt deja eram) singur şi-ncerc să mă calmez.

Încă 3 săptămâni de coşmar, în care nu voi avea parte nici de micile mărunţişuri care mă ajutau totuşi să mă organizez. Ar fi frumos să ajung luni la servici şi apoi să mor subit. Numai aşa aş scăpa de nemulţumirile adunate în ultimii ani...

Să-mi fie cenuşa uşoară!

2 comentarii:

  1. Inca refuz sa cred ca nu te-ai dus la folk you in vama.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasă-mă cu Folk You! Mai repede aş fi mers la Tabăra Folk Calafat... Dar, pentru că acestea se suprapuneau peste tura de remarcare în Leaota, le-aş fi ocolit pe amândouă dacă aş fi avut concediu...

    Oricum, dacă tot îmi aminteşti de Folk You, mă gândesc la articolul ăla idiot din Adevărul de seară în care se sugera că, din cauza influenţelor exercitate de folk, au fost distruse nişte bariere puse în Vama Veche de Primăria Limanu...

    Şi totuşi, folk-ul e o chestie cât se poate de paşnică. Deci barierele fie au fost rupte de non-folkisti fie erau un abuz care a fost corectat.

    RăspundețiȘtergere