duminică, 26 iulie 2009

Excitant

Sâmbătă. Ies la plajă, pe o căldură infernală. Nu mai pun slipul pe sub pantalonii scurţi. Ajung într-un loc curat şi destul de plăcut, întind cearceaful şi... constat că e cam multă lume în jur. Cum să-mi pun slipul? Mai bine rămân în pantaloni scurţi. Curând constat că e totuşi prea cald... OK! Asta e! Câteva secunde n-o fi problemă. Scot slipul din rucsac, dau nădragii jos, rămân pentru câteva secunde complet dezbrăcat, pun slipul pe mine şi am rezolvat problema.

Aşa cum am făcut cam la fiecare ieşire la plajă de anul acesta, am suflecat (nu ştiu dacă e cuvântul potrivit) slipul astfel încât să stea pe mine şi în acelaşi timp să permită soarelui să ajungă la o suprafaţă cât mai mare de piele. Am mai întâlnit genul ăsta de păcălire a ideii de nuditate. De data asta am sesizat o chestie asemanatoare şi la slipurile unor tipe, slipuri care acopereau doar o dungă îngustă de la jumătatea feselor. Apetisant! Culmea, deşi stilul îndrăzneţ de a purta slipul te putea duce cu gândul la topless, fiinţele respective păstrau sutienele pe ele.

În câteva reprize de citit reuşesc să termin Yes Man. Trişasem deja cartea asta şi ştiam că Danny urma să rămână cu fata aia. Dar stilul în care s-a ajuns la deznodământul fericit mă face să spun că această carte merită citită de la cap la coadă.

Printre reprizele de citit arunc priviri şi spre oamenii din jur. În perioada cu căldură maximă nu prea se plimba lumea prin zonă dar mai târziu deja era ceva freamăt... Acele femei aveam să constat că veniseră la plajă cu mai multe costume de baie. Care costume au fost schimbate de câteva ori, motiv pentru care, cam de departe, am avut ocazia să văd, din spate, jumătăţi de trupuri goale. Prima dată când am sesizat că o fiinţă se dezbracă de slip cred că am rămas cu privirea fixată pe fesele ei. Sper că nu era atât de clar unde mă uit, cu chelarii de soare pe ochi...

Schimbarea sutienelor, văzută tot din spate, nu oferea un spectacol la fel de excitant. Dar repetatele schimbări de slip aveau să mă încingă fantastic. De parcă nu eram suficient de încins de la soare... Până la urmă m-a tentat din ce în ce mai tare să renunţ la slip. Era deja târziu, soarele nu mai încingea prea rău, o vreme am coborât, milimetru cu milimetru, slipul. Până când, cu câteva mişcări care mi le doream calme, l-am împins de-a lungul cearceafului şi am rămas din nou gol. De data asta am rămas gol mai mult decât la începutul zilei de plajă. M-am reîntins pe burtă şi am savurat razele de soare care mi se strecurau pe fese. Am stat aşa cale de vreo 15 minute, sau poate mai mult... De două ori am simţit un gen aparte de excitaţie. Am încercat să nu dau importanţă senzaţiei. Am şi reuşit într-o oarecare măsură. Dar când mi-am spus că sunt suficient de deshidratat încât să se impună retragerea spre casă, am observat semnul unei puternice excitaţii... M-am îmbrăcat având încă o senzaţie ciudată...

E clar că-mi lipseşte Vama Veche... Acolo, nud printre nuduri, rar mă "lovea" câte-o erecţie... Intervenea curând obişnuinţa şi relaxarea. Aici, un centimetru în plus de piele dezvelită provoacă reacţii intense... Acolo, nudurile erau doar un element de atracţie în plus pe lângă valuri, soare, bere, vânt, nisip... Şi aici, şi acolo, am fost la fel de lipsit de o prezenţă feminină apropiată. Cât de puternic schimbă câteva variabile modul în care percep aparent aceleaşi elemente...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu