marți, 28 iulie 2009

Muzica adoarme obsesiile

Aseară, după "vecină" şi azi dimineaţă, după eterna domnişoară Roxana, mi-am înfipt căştile în urechi şi am dat volumul la maxim.

De dimineaţă mi-am amintit, datorită unei piese de munte, de o tură cu Alina, de tura în Rodnei, de căţelul din poza asta, de planurile de concediu povestite într-un sms vara trecută... Faţă de 2009 anul trecut pare să fi fost mult mai bun... Mare, munte cu săptămânile (Rodnei şi Godeanu), echipament de munte nou (bocanci, colţari, rucsac, costum de goretex), folk, tura în Diham, Piatra Mare de Revelion... Din 2009 nu cred că voi reuşi să rămân cu cine ştie ce amintiri... De munte parcă nu mai am chef, la mare n-ajung, cluburile de folk le-am cam abandonat de câteva luni, nu mai am chef nici de citit, nici de conversaţii pe mess, nici de propus întâlniri sau orice altceva. Să-şi vadă fiecare de viaţa sa! Nu-ţi pasă de mine, nu-mi pasă de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu