vineri, 27 noiembrie 2009

Folk de decembrie...




Miercuri, în (drum spre) Iron City am aflat ce se mai cântă în perioada următoare.

Miercuri 2 decembrie 2009, Mircea Vintilă+ Brambura în Iron City, de la 21:43. Intrarea aproape sigur va fi 15 lei. Berea e pe la 6 lei sticla iar cafeaua, dacă e să mă orientez după cele spuse miercuri de Jonnie şi de Mysha e... tare bună. Eu nu ştiu, n-am gustat-o până acum.

Între 14- 16 decembrie, la Teatrul Nottara, începând cu ora 18:00 în fiecare seară, Festivalul Om Bun. Invitaţii sunt foarte faini chiar dacă, de data asta, Emeric Imre lipseşte. Din punctul meu de vedere, numele pe care sigur le-aş (re)asculta cu mare plăcere sunt: Andrieş, Vintilă şi Scridon (pentru luni), Ada Milea, Daniel Iancu, Olăraşu, Maria Gheorghiu (mi-ar plăcea să aud Scândura şi în interpretarea ei) şi Andrei Păunescu (seara a doua), toate numele din seara a treia cu excepţia lui Şeicaru care, de la o vreme, nu-mi mai place...

Biletele la Om Bun, anul acesta costă 40 lei/ om/ seară.

În altă ordine de idei, pe 1 decembrie, în Mojo, e seară blues cu George Baicea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu