joi, 10 decembrie 2009

Azi dimineaţă...

m-am trezit înaintea ta?

Noapte liniştită. Mă băgasem în pat mai devreme decât de obicei gândindu-mă la viteza pe care va trebui s-o am în seara asta. Dimineaţă, fără să fiu tulburat de vreun gând insistent, mă trezesc deşi intenţionam să mai dorm un pic. Poate că-mi făcusem orele de somn deja...

Plec de acasă mai devreme decât de obicei. Contrar obiceiului, iau un ring şi, după câteva secunde, horoscopul era deja verificat. Eu, migrând între două zodii (balanţă- scorpion) în funcţie de calendarul pe care îl iau în seamă. Ea, săgetător. Interesant, la toate trei scria de bine. Genul de moment în care, deşi nu dai doi bani pe horoscoape, te bucuri un pic.

Mă plictisesc repede de ziar. Trec pe magistrala cealaltă, scot cartea dar... nu apuc să şi citesc. Îmi arunc privirea după cineva şi... dau de altcineva... Asta e! Facem conversaţie... Ciudat e că cineva şi altcineva, cândva demult (să fie vreo 6 ani de atunci), s-au cunoscut prin mine...

Aş putea aştepta câteva minute pentru a verifica dacă cineva a trecut înaintea mea sau trece un pic mai târziu. Dar îmi văd de drum... Nu ştiu dacă asta-i dorinţa ei sinceră dar, atâta timp cât a fost exprimată suficient de clar, pot ţine cont de ea măcar de ziua ei... Deşi o cunoştinţă, încercând să-mi sugereze că adevărul pe care-l ştiu eu nu e adevărul adevărat pentru că nu am argumente suficiente în favoarea lui, îmi sugera s-o sun azi şi... restul sugestiei să spunem că nu mai contează.

Oricum, dacă aş fi văzut-o sau dacă o voi suna, intenţia mea e(ra) să mă exprim cât mai cald cu putinţă.

La mulţi ani, fiinţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu