sâmbătă, 12 decembrie 2009

Va urma...

În seara asta m-am bucurat, cu moderaţie, de un va urma pe care îl doream dar nu ştiam cum să-l provoc. Un va urma cu un grup în care, deşi nu am fost neapărat mângâiat pe creştet, m-am simţit în cea mai mare parte a timpului bine. Un grup în care am fost mai mulţi (10? 12?) şi, la final, am rămas 5. Un grup care a ajuns să mă cunoască în 8- 10 ore mai mult decât m-au cunoscut alţii în ani de zile. Fiecărei persoane din grup şi moderatoarei (am senzaţia că nu-i tocmai cuvântul potrivit dar nu găsesc acum ceva mai bun) le adresez mulţumirile mele.

Să sperăm că, pe termen mediu şi lung, fiecare va avea de câştigat de pe urma acestor ore petrecute împreună.

Ei bine, când am început, pe 30 octombrie 2009, era toamnă. În seara asta, 11 decembrie 2009, pare să fi venit iarna şi în Bucureşti.

Iarnă sau nu, vă doresc zile senine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu