vineri, 26 martie 2010

Cât de nemernic poate să fie un server?

Ideea acestei postări mi-a venit după ce mi-am plătit factura Vodafone (sau Vodă în fân, cum îmi place mie să-i "alint") la ora 12:07, la un partener Vodafone, iar la 13:16 mă trezesc anunţat pe sms că s-a emis factura pe care oricum o plătisem deja şi care avea ca scadenţă data de 31 martie 2010, având prin urmare timp mai mult decât suficient s-o plătesc.

Aş fi înţeles un astfel de sms primit pe 29 sau 30 martie, trimis preventiv, pentru situaţia în care firma care distribuie facturile a întârziat din nou nepermis de mult cu livrarea acestora. Totuşi, între a-ţi enerva abonaţii şi a căuta o firmă eficientă şi rapidă în distribuirea facturilor eu, în locul Vodafone, aş alege varianta a doua. Voi?

Alţi operatori de telefonie mobilă cum procedează?

De ce m-am referit la un server? Pentru că, oricât de puţin m-aş pricepe la automatizări, mi-e clar că nu există un operator uman în povestea asta. Deci maşina capătă nedorite calităţi profund omeneşti! :))

Later edit: tot gafă de server, mă trezesc cu un sms livrat de două ori. Expeditorul? Tot Vodă în fân cel drăgălaş! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu