miercuri, 14 iulie 2010

Amestecate...

Dacă e haos, haos să fie... Frânturi de zile...

2004, Printre nori, amintirea unei urcări pe Take Ionescu, un pic de ploaie, popas pentru masă în Omu, te simţi rău sau eşti doar obosită? de ce eşti tu tentat să crezi tot ce auzi? a doua zi, printre nori, coborâm în Bran, castel, grabă, mai vine autobuzul ăla? mai prindem microbuz din Braşov? nu trebuia să filmezi asta...

Miros de vrăbii în putrefacţie...

Zile calde fără aer condiţionat... Mulţumim pentru condiţiile create, partid iubit!

Nu vă dăm afară dar, dacă ne obligă criza, reducem salariile... Serios? Şi de înjurat nu v-a înjurat nimeni pentru astfel de zvonuri? Sunt obişnuit să rabd (asta am făcut toată viaţa) dar ar fi de preferat să mai şi evoluăm din când în când, nu-i aşa?

Prin metrou, ora aproape exactă, ea nu mai apare...

Între blocurile din preajmă nişte metri de spaţiu verde sunt sacrificaţi pentru locuri de parcare...

La soare mă pot uita dar la tine nu... serios? chiar crezi că am timp să te cred? oricum viitorul a demonstrat altceva... aş prefera să nu fiu minţit frumos... parcă a fost mai cinstită S care sugera că ar trebui să arăt cumva ca să... în situaţia asta parcă nu-ţi mai pare rău că se termină... ai puterea de a înţelege felul în care se impune distanţa...

Poftă de mâncare? S-a dus de tot... mănânc mai degrabă din instinct decât de poftă sau pentru că aş simţi foamea...

Unde-ai dispărut, fiinţă? masochistul din mine vrea să te revadă...

Iar o să plouă în week-end?

Zilele trecute, câteva vorbe schimbate cu un om... te-am deranjat din citit... nu-ţi face probleme... poveşti... parcă ne-am cunoaşte de-o veşnicie...

Mi-ai făcut sexul? dacă e să mă exprim vulgar, aspect care nu-mi este specific, pot să spun că sexul ţi l-a făcut mă-ta! chiar e de interes pentru mine să aflu ce tip de personalitate ai? să fim serioşi!

Te-aş lăsa să agonizezi în miros de putred...

Dacă viaţa nu ar fi de rahat ar fi haios să petreci timpul cu voi...

Hai să te otrăvesc! ia un măr! şi ce crezi? că mă prinzi cu aşa ceva?

Maşina de spălat n-o să te facă mai curat... dar măcar îţi curăţă hainele, cât va mai avea viaţă în ea... cum, tu ştii să speli de mână? dar ce crezi, că m-a născut mama în maşina de spălat? imaginează-ţi cum arăta o cămaşă după ce a fost purtată permanent o săptămână...

Nu ştiu dacă regret cu adevărat că nu ajung în Vamă anul acesta... experienţa de anul trecut, pe care am recitit-o zilele trecute, probabil că nu m-ar mai încânta în aceiaşi măsură...

Nu mai încerca tu să-ţi depăşeşti condiţia îmi spune ea în glumă dar eu mă gândesc la asta cât se poate de serios...

Binele şi răul în jurul tău se vor juca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu