duminică, 18 iulie 2010

Casa cu prieteni la În căutarea folk-ului pierdut

Emisiunea s-a terminat... Aproape o oră cu Mi, Sânziana şi Dragoş în emisiunea Mariei Gheorghiu.

Ce s-a povestit este greu de redat dar mi-am notat succesiunea cântecelor auzite în emisiune:

Cu tine



Cântec de speranţă



E toamnă



Strop de Paradis



Cine eşti tu



Hai vino (la cântarea din evarză am fost şi eu...)



Lacrima (pentru piesa asta nu găsesc înregistrare pe youtube)

Suntem vise



Felicit Casa cu prieteni pentru prima apariţie TV! :)

6 comentarii:

  1. Adrian, multumim frumos...e o surpriza mai mult decat placuta sa vad ca ai scris despre noi si ma bucur mult ca ai urmarit emisiunea...la cat mai multe, sa speram, nu ? te imbratisez cu drag,

    MI

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu mă bucur că am citit la timp mesajul tău. Ar fi frumos ca grupul vostru să ajungă din ce în ce mai cunoscut. Aşa cum deja au remarcat mulţi oameni, e frumos ce faceţi voi. :)

    În altă ordine de idei, mă întrebam ieri unde l-aţi ascuns pe Afti? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Afti se va stabili in Cluj in perioada urmatoare insa vom incerca sa mai cantam impreuna atunci cand reusim sa ne vedem. Ne pare rau si noua dar din pacate, asta e. Ne bucuram ca iti place ce facem !

    MI

    RăspundețiȘtergere
  4. Am înţeles despre Cluj că este un oraş fain aşa că Afti se va simţi bine pe acolo, cred. :) Uite cum ajunge omul mai aproape de Imre! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. daaaaaaaa...asta i-am zis si eu, ca probabil va canta in Autograf si ca il invidiez deja. E un nucleu fain de folkisti in Cluj...deci tot e bine pt el.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel mai bine e să fie bine pentru toată lumea, nu-i aşa? Totuşi, cât de utopic sună...

    RăspundețiȘtergere