miercuri, 18 august 2010

Gata cu Dylan!

Ieri, după 22 de zile trecute de când o începusem, seara, am terminat Cronica vieţii mele de Bob Dylan. Deşi am citit-o lent, evitând-o în week-end în dorinţa de a nu-i dizolva lipiciul legăturii sub căldura de până la 55 de grade din parc, m-am bucurat de ea şi, în destul de multe situaţii, am fost chiar încântat de câte o descriere sau idee... Îmi propusesem, aşa cum am mai păţit şi cu alte cărţi, să o recitesc cu pixul în mână şi să notez aceste mici dar dese fragmente. Dar probabil nu voi avea timp...

Pentru că precedenta referire la această carte, din ziua în care o începusem (27 iulie 2010), a cuprins şi un citat, vă ofer acum rândurile din final care mi s-au părut destul de interesante:

"Eu am mers drept la ţintă. Pentru mine, poarta era larg deschisă. Dar, cu siguranţă, nu numai că această lume nu era condusă de Dumnezeu, dar nu era condusă nici măcar de Diavol..." (pag. 184)

Bob Dylan, Cronica vieţii mele, vol. 1, Editura ALLFA, 2007

Oare există şi un volum 2???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu