luni, 16 august 2010

Maratoane montane

Am citit azi câteva poveşti despre maratoane montane. Aş putea să mint ascunzându-mă după ideea că, în viteză, nu văd muntele aşa cum îmi place mie să-l văd, mergând încet. Totuşi, deşi nu ştiu dacă voi ajunge vreodată să am suficientă încredere în mine şi să mă simt corespunzător antrenat, recunosc că mi-ar plăcea cândva să particip şi eu la un maraton sau semimaraton, la fel cum mi-ar plăcea să îmbunătăţesc experienţa de la prima evadare. Dar deocamdată nu am motive serioase pentru optimism...

2 comentarii:

  1. Pana incerci prima data e mai greu , cine stie poate o sa-ti placa ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă e să mă iau după cele citite sigur o să-mi placă, chiar şi în condiţiile unui posibil abandon cât de cât demn, precum cel de la Prima evadare... Poate mă documentez pentru vara viitoare! :)

    RăspundețiȘtergere