sâmbătă, 18 septembrie 2010

Obscen?!?

"F***-te în gură viaţă cu cine m-a blestemat! M-am săturat!"

Un astfel de discurs vag aud atât de des încât... la rândul meu m-am săturat!

Căutând totuşi o justificare pentru acel ciudat punct de vedere, consider că nemulţumirea vag exprimată se datorează faptului că omul fie nu-şi identifică corect realele nevoi (poate puţin diferite de simpla satisfacere a unor pasiuni producătoare de adrenalină), fie că nu reuşeşte să-şi satisfacă aceste nevoi...

Pe cealaltă parte, acele nevoi (superficiale, zic eu) pe care omul şi le satisface cu o periodicitate acceptabilă eu nu mi le-am mai satisfăcut de 100 de zile şi ceva. Şi uite că nu m-am săturat de această situaţie. De ce? Pentru că am ales să încerc să identific nevoile mele reale şi, astfel, îmi permit să trec cu relativă relaxare peste nesatisfacerea nevoilor producătoare de adrenalină pe care le consideram cândva cele mai cele mai dintre cele mai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu