marți, 16 noiembrie 2010

Cum mi-aş alege multifuncţionalul pentru acasă sau... Uneori primesc întrebări interesante... :)

Se întâmplă uneori să primesc diverse întrebări despre calculatoare sau alte echipamente înrudite cu ele deşi sunt departe de a fi un profesionist în domeniu... Aş putea spune că sunt doar un utilizator ceva mai mult instruit în comparaţie cu alţii... Cândva încercam să explic cuiva diferenţa dintre memorie şi hard disk... Cu altă ocazie explicam unei copile cu inteligenţă sclipitoare de ce este important să ai un antivirus instalat şi actualizat...

Ultima năzbâtie pe tema asta are legătură cu imprimantele. Aud ceva de genul "vreau o imprimantă laser pentru că uneori am multe pagini de copiat". Cam aşa suna problema...

Firesc, am stabilit că o simplă imprimantă nu face copii aşa că am adus în discuţie un multifuncţional. Am înţeles că se doreşte un multifuncţional monocrom care să nu coste foarte mult şi care să suporte un regim de utilizare specific pentru acasă sau pentru un birou mic. Comparând cele două echipamente care îndeplinesc criteriile deja menţionate, dacă aş fi în locul persoanei care îmi cerea o sugestie, aş alege un Konica Minolta 1480MF care costă 480 lei. Din ce văd aici reţeaua lor de service este destul de bine dispusă în teritoriu deci, în caz de probleme, acestea se vor rezolva destul de simplu, cred eu.

Dacă sunteţi întâmplător pasionat de un anume producător (cum sunt eu pasionat de HP, spre exemplu) atunci puteţi filtra după respectivul producător. Dacă tot am pomenit de HP, cel mai ieftin multifuncţional laser monocrom al lor este HP LaserJet Pro M1132 MFP care costă 655 lei.

Cam acestea sunt, după părerea mea, câteva idei care te pot ajuta să alegi un multifuncţional pentru acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu