marți, 16 noiembrie 2010

Nu ştiu sigur, azi sau mâine...

Am avut o stare ciudată când mi-am dat seama că pe 16 sau 17 noiembrie (cine mai ţine minte exact după atâţia ani?), la 7 ani de la o întâlnire care m-a marcat, s-ar putea petrece o altă întâlnire... Pe cât de ciudată era starea, pe atât de firesc mi se pare să nu existe de fapt nicio întâlnire... De la birou voi merge cu siguranţă direct acasă, e greu de presupus să reuşească cineva sau ceva să mă "deturneze"...

A trecut perioada în care eram extaziat şi extrem de emoţionat de fiecare dată când urma să întâlnesc un om nou... Acum nu mai e aşa pentru că ştiu că e greu, chiar imposibil, să apară din nou cineva care să îmi întoarcă iar viaţa cu susul în jos... Fiecare nouă întâlnire este de acum mai degrabă o chestie banală... Deja ştiu la ce reacţii mă pot aştepta din partea celorlalţi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu