duminică, 21 noiembrie 2010

Şi cadrul, domnule Livesley??? :P

Întrebarea din titlu mi-a răsărit într-o circumvoluţiune în timp ce citeam ultimele pagini din Tulburări severe de personalitate. Probleme curente în practica clinică, carte pe care, după peste o lună de când o începusem (primele pagini le citeam pe 11 octombrie 2010), am terminat-o azi...

Interesant e că, din cartea asta, am rămas cu o chestie interesantă de la început (citatul din Freud pe care-l pomeneam într-o postare recentă) şi cu alta de la final. Între cele două momente pot spune că mi-a mai reţinut atenţia într-un mod aparte capitolul despre hărţuire care m-a făcut să retrăiesc într-o oarecare măsură o perioadă mai tulbure din viaţă.

Dar să revenim la bicicletă şi să notez aici fragmentul care m-a făcut să-mi pun întrebarea din titlu:

"La fel, schema unei biciclete include lista componentelor sale, adică roţile, pedalele, şaua, frânele şi ghidonul, şi înţelegerea modului în care aceste componente acţionează împreună."

W. John Livesley în Tulburările severe de personalitate. Probleme curente în practica clinică, volum coordonat de Bert van Luyn, Salman Akhtar şi W. John Livesley, Editura Polirom 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu