marți, 1 februarie 2011

Rotula de la cot sau Fereşte-mă de proşti că de deştepţi mă ataşez şi singur!

-Dragă, mă doare rău rotula de la genunchi...
-Doamnă, bine că nu vă doare rotula de la cot
-Da...

Câteva secunde mai târziu stimata doamnă care mă înfurie uneori prin simpla prezenţă se retrage din biroul meu şi observ un martor întâmplător aflat la un pas să moară de râs. Concluzia noastră: baba nu s-a prins că, în ciuda tonului meu serios, făceam un mişto crâncen de ea... Dacă tot mă "f***" ea în diverse moduri şi în mod repetat, provocându-mi senzaţii dintre cele mai neplăcute măcar de o astfel de răzbunare să am şi eu parte din când în când, nu-i aşa???

Şi acum proba adevărului:

Pe dexonline zice că rotula este os în formă de disc, situat pe partea anterioară a genunchiului, care contribuie la formarea articulației sau os turtit, de formă aproximativ triunghiulară, așezat în partea anterioară a genunchiului și care închide în așa fel încheietura, încât flexiunea se poate face numai într-un singur sens sau os mic și rotunjit situat în partea anterioară a genunchiului; patelă.

Găseşte cineva vreo referire la rotula de la cot? :))

A fost o fază care a ameliorat cât de cât furia adunată câteva minute mai devreme... Este destul de aiurea să constat că în cele două locuri în care petrec mai mult timp (serviciu şi casă) am parte de oameni care mă înfurie destul de des.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu