duminică, 1 mai 2011

Oac- oac cu Ză`Duff în Wings Club (30 aprilie 2011)

Concert numai bun pentru încheiat luna. Mi-am propus să merg imediat după ce, datorită anunţului lui Mysha, am aflat că planul chiar se pune în aplicare.

După cum, într-o oarecare măsură, m-am obişnuit, în zilele de dinaintea concertului m-a apucat o blegeală în urma căreia, dacă lucrurile continuau la fel de prost, aş fi putut să renunţ la concertul de ieri. Totuşi, măcar de data asta am fost norocos aşa că, puţin după 20:00, mi-am scos hoitul la aer şi m-am îndreptat fără pic de grabă spre Mihai Eminescu 127. După porţia de discuţii intelectuale cu părinţii în timpul cărora, culmea!, am reuşit să nu ne certăm (poate voi scrie şi despre ele cu altă ocazie) era chiar recomandată o porţie de muzică relaxantă. :)

Odată ajuns, nimeresc direct între oamenii din Ză`Duff care, după probele de sunet, făceau o pauză de hidratare. Până se adună lumea pare un pic deprimant locul dar, spre ora 10, publicul obişnuit cu Ză`Duff începe să crească în număr. Nu ştiu câţi cititori ştiu despre cine vorbesc dacă amintesc aici câteva prenume motiv pentru care nu mai fac prezenţa. După numărătoarea mea, au fost vreo 30 de oameni care nu numai că au rămas acasă de 1 Mai dar au şi avut chef de Ză` Duff. Era frumos dacă erau la fel de mulţi spectatori ca la concertul aniversar de 6 ani întâmplat tot în Wings Club dar, dacă e să mă iau după prestaţia bună a trupei, e bine şi aşa.

Despre piesele cântate nu ştiu eu să scriu prea multe. Încă nu am ajuns atât de zădufolog încât să explic ce s-a întâmplat acolo. Pe scurt, aş putea spune că, faţă de celelalte concerte ale lor la care am asistat, nu au existat piese noi (pentru cei care n-au ajuns la concertul din Iron City a existat totuşi o noutate: Oraşul doarme) iar pieselor pe care le reţinusem deja într-o oarecare măsură li s-au mai adăugat aseară vreo 2- 3 pe care, cred, le voi recunoaşte la următorul concert.

Eu mă concentrez de multe ori la texte. Ei bine, aseară am remarcat că textele au fost când melancolic- blegoase, când sentimentale, când cu tente folclorice, când de-a dreptul erotice.

Au existat în concert 3 momente mai deosebite:

-coarda ruptă la chitara lui Mysha (n-ai să vezi concert Ză` Duff fără corzi rupte! :D) i-a dat ocazia lui Andrei să explice ce face Mysha acolo rezultând o întreagă teorie care demonstrează priceperea lui Mysha în înlocuirea rapidă şi elegantă a corzii

-piesele de final cântate în formulă extinsă, lângă Elena, Mysha, Andrei şi Teddy apărând şi vechiul lor coleg, Fram. Deşi mă aşteptam ca în această formulă să se audă prost sau Elena sau Fram am constatat, făcându-mi urechea un pic mai atentă, că se putea distinge destul de bine ce bate fiecare.

-corpul de balet (Cristina, Vlad, Johnnie+ 3) care a făcut spectacol pe Broasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu