vineri, 15 iulie 2011

Ce v-aţi face fără mine/ Numai mie îmi este bineeeeeee...

Cam aşa presupun că ne-ar cânta acum iubita mea colegă de birou dacă ar cunoaşte această piesă des cântată la Folk frate (dacă mai trec pe aici ascultători de folk, să nu uite de concertul Emeric Set de miercurea viitoare, din Iron City).

Cred că identific o schemă care aproape că mă înfurie. Concediu de odihnă urmat subit de concediu medical. Deşi eram obişnuit ca cele două tipuri de concediu să nu fie întrerupte de pauze, de data asta s-a "păcălit" şi iubita mea colegă venind la serviciu două zile, joia şi vinerea trecută. Luni, subit, a dispărut ca măgarul în ceaţă. Nu am ştiut nimic de ea până miercuri când, neoficial, am auzit că femeia ar fi bolnavă. Măi să fie! A dracu boală! Cum dă peste biata femeie exact când plănuieşte să plece la ţară să supravegheze lucrările din bătătura soacrei... Trist, domnule! Trist! O compătimesc! Mi s-a umplut fundul de lacrimi numai gândindu-mă cât de bolnavă este, sărăcuţa de ea...

Dacă este să anticipez varianta mai defavorabilă, aş spune că iubita mea colegă se va întoarce la muncă atunci când va veni vremea să facă ceaiul lui Dănuţ adică pe 25 iulie. Deci, din punctul meu de vedere, se vor aduna vreo 6 săptămâni în care am lucrat singur...

Singur fiind şi tot i-am prins pe alţii cu neatenţii. Iar scuza a fost haioasă rău: Păi dacă nu am gestionar de câteva săptămâni? Bună scuză! De parcă eu aş fi angajat această minune de gestionară aflată parcă veşnic în concediu...

Alo! Domnu` Dan! Nu vă ascundeţi neatenţia şi indiferenţa după generozitatea de care aţi dat dovadă angajând acest monstru de oportunism! Zău că au început să se vadă din avion unele lucruri. Şi nu este nevoie de zoom pentru asta. Pur şi simplu a devenit suficient de mare şi de ţipător colorat elementul "favor pentru doamna B" încât se vede de departe, chiar şi pe întuneric...

S-au făcut azi 5 zile de când eu sunt cantitate suficient de neglijabilă încât să nu fie nevoie să ştiu dintr-o gură de şef ce minciună a mai inventat subalterna mea pentru a-şi justifica absenţa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu