joi, 19 ianuarie 2012

Borcea îşi salvează suporterii?

Povestea începe duminică seară, când urmăream întâmplător "revoluţia". Aud de atacurile cu pietre îndreptate împotriva jandarmilor şi-mi spun că asta este sigur mâna galeriilor de la Fotbaluri Cluburi Bucureşti (intenţionat am folosit formula asta ciudată). Câteva minute mai târziu se aude asta şi la televizor (galeriile echipelor de fotbal participă la protest şi au provocat atacul împotriva jandarmilor). A doua zi presa spune acelaşi lucru.

Se face joi şi văd în Ring o referire la Borcea. Omul ar fi anunţat că-şi pune avocaţii la dispoziţia celor care au fost abuzaţi de jandarmi. Obişnuit fiind eu să citesc printre rânduri, m-am gândit că Borcea vrea de fapt să-şi salveze suporterii care sunt cercetaţi penal pentru incidentele din piaţă, nicidecum pe cei care au fost agresaţi de jandarmerie pe nedrept şi din exces de zel. Oare mă înşel?

Din toată povestea asta rămâne, printre altele, următoarea întrebare:

Cum pot nişte bătăuşi de profesie să se numere printre spectatorii de la un joc sportiv care se vrea civilizat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu