joi, 26 ianuarie 2012

Cică nişte militari... (2)

Aceiaşi bătrânei forţoşi merg la TVR şi depun o hârtie prin care cer Jos Băsescu!

Nu am în mod special ceva împotriva iniţiativei lor (pentru că, bănuiesc, cu sau fără Băsescu, mie tot la fel de prost îmi va merge în următorul cincinal) dar mă miră locul unde au ales să depună hârtia.

După umila mea părere, acest gen de hârtie, musai însoţit de datele de identitate ale semnatarilor (cu cât mai mulţi, cu atât mai bine pentru succesul cauzei apărate), este logic să fie depus în altă parte. Nu ştiu dacă Băsescu ar putea fi forţat să demisioneze dacă un număr mare de români (10 milioane, să zicem) ar semna hârtia militarilor forţoşi şi ar depune lista de semnături la Biroul Electoral Central, Cotroceni, Victoria, Parlament, sau la altă instituţie de genul acesta, păstrând o dublură a listelor de semnături şi pentru presă şi, eventual, instituţii europene. Ştiu în schimb că acea hârtie, întocmită cum sugerez eu şi depusă în acel loc unde, conform legislaţiei, se poate lua, chiar impune o decizie, cel puţin teoretic (adică neţinând seama de specificul democraţiei româneşti), are mai mari şanse să ducă la rezultatul dorit.

Oare sunt exagerat de idealist şi profund utopic?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu