luni, 21 mai 2012

Folk Frate, 4 ani în Iron City

De când, într-o seară de vară, am descoperit Iron City, am petrecut câteva zeci de seri acolo, seri de folk în special. Deşi, de când i-am descoperit până acum, am simţit din ce în ce mai rar dorinţă suficient de puternică încât să mă facă să ies din casă pentru o nouă seară- noapte de folk în Iron City, oamenii de acolo îmi sunt simpatici în continuare. În aceste condiţii n-o să se mire nimeni că, luna aceasta, am citit cu ceva interes informaţiile din grupul Facebook dedicat clubului în aşteptarea anunţului legat de aniversare. Iar aşteptatul anunţ a apărut sub forma de mai jos:



Eu nu am mai ajuns în Iron City din seara în care s-a lansat videoclipul pentru Catrene:



După asta am mai mers la o seară folk organizată de Ovidiu Mihăilescu în Mojo după care viaţa mea socială a fost mai degrabă inexistentă. N-am apucat să scriu despre cele două seri deşi merita să o fac. Nu ştiu încă dacă voi mai scrie curând despre folk. În schimb ştiu că în starea în care sunt de câteva luni, parcă nici berea nu-mi mai place...

Dacă eşti curios cum a fost aniversarea de 3 ani, te invit să citeşti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu