marți, 29 mai 2012

Obsesia muzicală a dimineţii- Vama Veche- 18 ani



Dimineaţă, pe drum spre serviciu, m-am trezit cu fragmente din piesa asta în vârful neuronilor care, din sinapsă în sinapsă, m-au dus înapoi în 2003.

Vama Veche, primul Stufstock, o fată convingătoare, viitorul a demonstrat că este şi bine dotată intelectual, profesionistă în turism (una din totalul de trei profesioniste în turism pe care le-am cunoscut), o noapte interesantă...

Hei! Eu am 18 ani. Piesa asta e pentru mine! auzeam atunci vocea unei fete cu zâmbet plăcut...

Uneori mi se face dor de Vama Veche dar nu ştiu dacă aş mai merge acolo în următorul concediu (cine ştie când o să vină din nou vremea concediului...) dat fiind că asfaltul nu prea-mi place iar plaja plină de corturi nu ştiu dacă o să mai reprezinte o imagine permisă. În plus, oare aş mai simţi vreo plăcere mergând acolo singur? Nu ştiu dacă mai sunt dispus să repet experienţa din 2009... A fost plăcut atunci dar între timp s-au schimbat unele lucruri în viaţa mea...

Am zâmbit dimineaţă dar până la ora asta am recăpătat doza de tristeţe care aproape a devenit a doua mea natură.

Mi-ar plăcea o viaţă ceva mai frumoasă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu