marți, 12 iunie 2012

Ziua împiedicată sau Campania electorală ca factor de risc



Later edit (14 iunie 2012): "scheletul" lui Negoiţă era tot acolo dimineaţă. Aştepta probabil alt individ cu nasul pe sus căruia să-i pună piedică. Iar pe mine mă felicita zilele trecute cineva că am pierdut alegerile... Sau poate le-am câştigat...
___________________

Azi m-am împiedicat... Nu este vorba de vreun extrem de complicat obstacol peste care era musai să trec. Nu mai am de ceva vreme obstacole mari peste care să-mi propun să trec sau peste care să simt că viaţa mă obligă să trec. A fost vorba doar de simple împiedicări...

Prima împiedicare s-a întâmplat într-un loc pe care îl văd aproape zilnic, unde până mai ieri trona un imens afiş electoral al lui Negoiţă, cel programat să fie învins de data asta. Acum afişul fusese scos şi în locul lui rămăsese doar scheletul metalic, cu bază triunghiulară de care, din lipsă de suficientă atenţie, m-am împiedicat. Poate nu băgam de seamă incidentul dacă nu m-aş fi împiedicat din nou de altă latură a triunghiului, în efortul meu inutil pentru evitarea căderii. Am înjurat în gând fostul primar al sectorului vecin şi am mers mai departe după ce mi-am dat seama că nu am urme vizibile ale căderii.

A doua împiedicare s-a produs doar pe jumătate. În înghesuiala de la metrou, complicată şi de oboseala mea având o nu ştiu ce cauză, am fost la un pas să dau peste călătorul din faţă, absolut nevinovat, apreciez eu.

A treia a fost tot o jumătate de împiedicare, pe scările de la Victoriei, pe care evoluez fără incidente de 10 ori pe săptămână. De data asta eram destul de aproape să pic în nas pentru că o treaptă se revoltase şi se pusese cu îndărătnicie în calea piciorului meu.

Prin urmare, un total simbolic de două împiedicări, o căzătură fără grave urmări reprezintă micul meu rezumat al dimineţii.

Dacă e să fac un istoric al propriilor căzături, constat că ele se produc destul de rar, ultima petrecându-se într-o sâmbătă dimineaţă, în urmă cu 15 luni. Sub o căzătură pe an mi se pare o medie bună...

Voi ce medie aveţi la acest capitol? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu