vineri, 2 mai 2014

Alternosfera - Flori de mai

În seara asta, 2 mai 2014, la ora 20:00, în sectorul 3, Parcul Cuza (IOR, Titan sau cum îl ştiţi voi), pe scena aflată aproape de lac, în umbra calului de metal construit vara trecută, cântă din nou Alternosfera.

Îi ştiu de vreo 2 ani, de la un Folk You de toamnă de care aflasem de pe blogul Alinei Manole. Mi-au plăcut din prima seară, poate şi datorită publicului destul de spectaculos pe care îl au. Prin urmare, vara trecută, auzind că urmează să cânte în IOR, m-am dus să-i ascult iar. Mi-au plăcut şi de data asta. Publicul a fost la fel de spectaculos.

Diseară am ocazia să-i ascult din nou aşa că... voi fi acolo! După reconfigurările cognitive din ultimele luni, poate voi reuşi să-i ascult fără unda de tristeţe care mă afectase pe 31 august 2013 observând cuplurile tinere cu copii zburdalnici care veniseră să îi asculte pe moldoveni.

Legat de moldoveni... Îşi mai aduce aminte cineva de Gândul Mâţei, cei care au făcut un cover interesant după Copacul îndrăgostit, vechea piesă a lui Hruşcă pe versurile lui Dan Verona? În cadrul concertelor organizate cu ocazia aniversării a 70 de ani de Preoteasa (sper să-mi amintesc corect), în parcul Crângaşi, într-o seară rock despre care nu-mi mai amintesc altceva, i-am ascultat pentru prima şi ultima dată. Cine ştie când îi voi asculta din nou?

Să cânte ALTERNOSFERA!!!

2 comentarii:

  1. La inceput m-au dus cu gandul la Pink Floyd... Sonorizarea a fost ok? In clip se aude destul de tern, fara inalte, dinamica samd, probabil de la filmare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe la concertele astea de obicei filmează oameni cu aparatură slabă. Căutând pe youtube Alternosfera găseşti şi sunet mai bun la piesele lor. Inclusiv pe canalul lor oficial.

    Concertul de la începutul lunii a avut parte de sonorizare bună, zic eu, deşi, aceiaşi echipă, cu nişte ani în urmă, a reuşit să-l enerveze pe Alifantis pentru că sunetiştii nu reuşeau să regleze lucrurile după cum dorea perfecţionistul Nicu. Or fi schimbat aparatura între timp...

    RăspundețiȘtergere