luni, 19 mai 2014

Sunete



Dimineaţă, în drum spre locul de unde, indirect, fac rost de pâinică şi de apică (dacă nu v-aţi prins deja, precizez că mă refer la jobuleţ), aud de lângă mine nişte sunete plăcute, teribil de cunoscute. Îmi spun că un om care ascultă rock nu are cum să asculte muzică în metrou altfel decât la căşti. Şi totuşi, de ce se aude atât de tare? Mi-e lene să privesc în jurul meu dar până la urmă o fac. O văd, cu smartphone-ul în mână şi cu căştile pe urechi. Drăguţă fiinţă! Totuşi, dacă se auzea sunetul din căşti până la doi metri de ea (spun asta pentru că am observat reacţiile nonverbale ale diverşilor posesori de urechi sensibile, probabil ultramanelizate) atunci, în urechile ei, se producea un adevărat război, cred.

Asta asculta:



În sfârşit, un clip bun pe youtube, cu multe vizualizări: 9576547 la ora la care m-am uitat eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu