marți, 22 iulie 2014

METROREX dezinformează



Ai călătorit azi dimineaţă cu metroul, pe Magistrala 2?

Dacă DA, probabil ai constatat că, cel puţin în intervalul 8:30 - 9:00, pe magistrala 2, trenurile soseau în staţie la 6- 10 minute. Faţă de cele menţionate de Metrorex pe site (http://www.metrorex.ro/program_de_circula%c5%a3ie_%c3%aen_zile_lucr%c4%83toare_p787-1) s-a înregistrat în acel interval o depăşire a timpului de aşteptare cu 50 - 150 %.

Ce anunţă Metrorex în comunicatul de presă (http://www.metrorex.ro/_read337-1)? Că circulaţia a fost perturbată DOAR în intervalul 7:30 - 7:45. Sună a dezinformare?

Mai ţin să precizez un lucru. La 8:30 se anunţa la Piaţa Victoriei că se iau măsuri pentru remedierea problemei tehnice. La 8:36 sosea un tren. În urma măsurilor extrem de "eficiente" luate de Metrorex, următoarele două trenuri au sosit la 8:46 şi 8:56 (orele sunt aproximative, eram suficient de furios încât să nu mă mai uit la ceas, mă uitam doar la cronometrele de la capătul peronului). Ştiu asta pentru că nu am putut urca în primele două din cauza aglomeraţiei, în al treilea reuşind să urc cu puţină obrăznicie (care nu îmi este specifică) şi prin schimbarea strategiei de apropiere de uşa metroului.

Dat fiind că, săptămâna trecută, au mai existat două seri cu probleme tehnice, când s-a aşteptat în staţie până la 15 minute (faţă de 4 minute timpul de aşteptare în condiţii normale), pe 15 şi 17 iulie 2014, iar în trecutul recent, pe Magistrala 1, au existat şi două dimineţi cu întârzieri mari, am anunţat Metrorex că PRETIND despăgubiri constând în contravaloarea celor 5 călătorii în care am avut de suportat aglomeraţia şi întârzierea.

Vă recomand şi vouă să PRETINDEŢI despăgubiri!

Vi se CUVIN în astfel de cazuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu