vineri, 15 octombrie 2010

Casa cu prieteni cântă în Mojo


Marţi 19 octombrie 2010, mare concert mare în Club Mojo. Detaliile le-am aflat de pe profilul FaceBook al Mihaelei chiar aseară, fiind reconfirmate de invitaţia obişnuită primită de la E-Folk (în care, dintr-o eroare, data concertului este anunţată greşit) şi pe site-ul oficial E-Folk unde, din păcate, imediat după ce am citit despre concert am văzut un nou articol care m-a întristat un pic. Dar nu despre acest articol vreau să vorbesc, îl găsiţi şi singuri dacă vă interesează iar eu deja mi-am spus părerea acolo.
Vreau să spun că, după ce am ratat două concerte Casa cu prieteni (cel din El Primer Comandante, club pe care l-am vizitat câteva săptămâni mai târziu şi în care, în ciuda unor mici încurcături, m-am simţit bine şi concertul de la Zilele Bucureştiului) am comentat, glumind, că dacă nu ajung nici marţi în Mojo mă omoară atât Mi cât şi Edi. :) Prin urmare, sper să ne vedem pe acolo...
Mă mai tenta să fac o comparaţie între Casa cu prieteni şi altă casă dar... încerc să nu stric bunătate de postare cu tristeţi...
Pentru că, vreau- nu vreau, îmi amintesc de singurul recital Casa cu prieteni la care am asistat, nu pot încheia fără a aşeza aici un fragment din acel concert, o preluare care a sunat atât de bine atunci încât o împart şi cu voi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu